07 May, 2013

(#)

Ups, pole kauakaua siia kirjutanud midagi.:D Aga no ma siis natuke räägin, mis viimasel ajal teinud olen. Eelmisel nädalal olin 4 ööd Tõstamaal vanaema korteris, selline mõnus nädal oli.. esmaspäeval käisime Tartus kooliga, teisipäeval oli mingi volripäev koolis, kolmapäeval oli koolist vaba ja käisime Helevi ja Teelega 4H seltskonnatantsupäevale, vinge oli :P. Neljapäeval oli jälle lühem kool, krossijooks oli, kus me Krissuga kenasti meelega viimaseks ennast jooksime, õhtul käisime Mikuga ratastega sõitmas, Potsepale sõitsime, sinna küll veel teist korda ei kipu :D 50 km põhjustas mulle üleväsimuse nii, et järgmisel päeval jäi õppesõitu ka minemata kuna hommikul polnud hea olla, nõrk. Reedel hakkas koolis mõisakoolide teatrifestival, kus me ka oma näidendiga osalesime. Laupäeva hommikul läks laager edasi, aga õhtupoole oli minek juba Agnese sünnipäevale.
Autokoolis läheb ka juba paremini, ma loodan, et läheb lõpuni välja ka.. ja nüüd on veel natukene aega tavalist kooli "nautida" ja siis läheb kiire aeg käima, entrumi auhinnagala, tutipidu, Rootsi, eksamid!?!

TARTU:










Random päev noortekas:





Ei tasu vist väga mu kaameraga selliseid pilte teha kui ei taha, et need üles läheks :D

freaky
Laura..


No comments:

Post a Comment