09 March, 2013

"YO!"

Hei,
mul on Lauri käest saadud sünnipäevapildid kõik postkastis olemas, aga ei ole neid jõudnud salvestada veel endale, neid on 111, aga muidugi on seal ka selliseid pilte, mida kõigile ei pea näitama..:D (ärge hakake nüüd midagi imelikku mõtlema, me ei teinud seal midagi keelatut ju ometi :D, need on lihtsalt valel hetkel tehtud pildid). Seega igatahes siia ei ole nii palju pilte lisada ja ehk ma jõuan homme selle tegevuse jaoks aega leida.
Neljapäeval oli meil koolis viipekeelepäev, siis tegi iga klass pantomiimnäidendi, aga no jah :D. Err oli ka kohal, oh õudust :D Helevi, miks sa mind sinna kaamera juurde kaasa tõmbasid?? :D Mul on videos hääl nagu ma-ei-tea-mis :D ja no üleüldse, miks minu jutt oli lihtsalt suvalisel hetkel sinna peale lükatud :D ja siis veel see kõige totakam lause ka, dammit küll, mult küsiti ju muud ka :D
Eile käisime Triinu sünnipäeval bowlingus, päris cool oli :D Pärast käisime selveris, siis jamh, seal sai veits nalja :D Hiljem käisime Fredi juures ka.

kareniga pärnus, liiter starterit YO!
Täna lähen natukeseks tööle ja õhtul sugulase sünnipäevale ja loodetavasti ehk välja ka ..

Laura

No comments:

Post a Comment