12 September, 2012

fuu.. :D

Vahepeal on nii mõndagi juhtunud.. mul on tunne, et see ei ole mitte esimene kord kui ma niimoodi postitust alustan, sest et ei ole pikka aega vahepeal midagi kirjutanud.
Nüüd juba homme pean ma minema arsti juurde. See on minu arust üldse kõige hullem asi, mis olla saab, sest et kui ma tean, et ma pean seal kokku puutuma nõelaga, siis on asi põõsas. Sest ma nagu reaalselt kardan jõhkralt süstlaid ja verevõtmist. Verevõtmist siiski veidi vähem, kuid siiski. Homme pean minema tervisetõendit autokooli jaoks tegema. Ja siis pean vereproovi andma.. ma kardan, kardan, kardan.. :( Samas saan ma oma nägemist kontrollida, polegi seal seda kontrollida saanud. Tahaks seda süsteemi ja värki näha kuidas mulle test tehakse, ka see test kus kontrollitakse, ega ma mingi värvipime ole. :D
Laupäeval on mul esimene autokool, õigemini kogunemine.
Loodan, et sellel päeval on normaalne ilm, sest tahame Kailega krossirada läbi jooksma. Teisipäeval kross. Fuu
Pühapäeval lähen võib-olla Heleviga Pärnu. Veekeskus-steffani-shoping. :D Uhke, või mis. :D
Aga päevikusse on suht ulme vaadata, koguaeg on kõik read õppimist täis.. :/
Elan üle. :D
Aga tsauki

No comments:

Post a Comment