08 May, 2012

chemistry

alates eilsest õhtust olen ma nii happyhappy. (: Aga homme on ülemikueksam.. nüüd tänane õhtu kulubki kõik õppimisele.. juba tore ju.. täpselt siis kui tuleb üks ilus ilm, istun mina toas ja õpin. :/ Aga õnneks homme saab siis selle asja kaelast ära ja asi korras, veel mõned kontrolltööd teha ja suvi ka tuleb.. juba praegu on võrratud ilmad ja laupäeval oli Agnese sünnipäeva tähistamine.. lihtsalt nii vinge oli! Vaatasime õudukat ja Agnesel ei olnud vanemaid ka kodus.. Minu juuksed lõhnasid pärast coca järgi ka, mida Karen mulle meelega peale ajas. :D Peale Agnese sünnipäeva olime Kareniga veel väljas "veidi". Aga üldse oli eelmine nädal vinge kuna mu vanaema läks juba kolmapäeval Võrumaale, Maile ja Vennole külla ning seega oli korter minu kätes. :D Väga viis! Jäin kaheks ööks sinna ka.. Reedest kuni pühapäevani. Aga natuige võrratuid ilmu ning mina hakkan nüüd edasi õppima, wish me luck! :)

Laura..♥

No comments:

Post a Comment